Favourite Brands/stores!

Hej, tänkte dela med mig av några av mina "lite Favorit märken" (då gällande kläder)
Dock så har jag inte särskilt mycket pengar i guldbyxorna så jag tittar mest på dessa plagg ;)

Har inga riktiga nummer på de olika märkena utan dom kommer utan inbördes ordning....:

 
Lipsy London!   Länk till hemsida

Gick in på denna affär när jag var i Skottland och blev helt galen när jag såg alla färgglada plagg! haha
Det är absolut typ minst två färger på varje plagg, men de ser fortfarande väldigt stilrent ut. (i mina ögon)
Ganska farliga kläder, Farligt märke :)

Lipsy Pu Panelled Bandeau DressLipsy Jewelled Strap Babydoll DressLipsy Embellished One Shoulder DressLipsy One Shoulder Colour Block DressLipsy Bandeau Chiffon And Sequin DressLipsy One Shoulder Heavy Sequin DressPixie Bandeau Colour Block Panelled DressL. Lipsy Dusk Tiered DressLipsy Jewelled Strap Babydoll Dress



Nästa märke......




Länk till sidan.

Tycker verkligen om när dom har videofilmer på plaggen! :) Det har denna sida på i princip alla plagg. AS BRA :)

Image 1 of ASOS Sheer Blouse With LayeringImage 1 of American Apparel Chiffon Oversized ShirtImage 1 of American Apparel Sheer Maxi DressImage 1 of American Apparel Fisherman JumperImage 1 of A|Wear Leopard Swing Coat

............


LÄNK TILL HEMSIDA.
Ett väldigt vågat märke, men jäkligt tufft ;)

....................

LÄNK TILL SIDAN.
Grymt härligt märke. Här tycker jag att det finns ALLT!


MARIA CHECK SHIRT<br/><strong>259</strong> SEK | €29.95ALICE DUFFEL CARDIGAN<br/><strong>299</strong> SEK | €35.95PRICE MARION LOOSE CARDIGAN<br/><strong>199</strong> SEK | €19.95PRICE NICOLE CORSET<br/><strong>259</strong> SEK | €29.95AMARA BACK LACE DRESS<br/><strong>299</strong> SEK | €34.95PARTY DRAPE DRESS<br/><strong>399</strong> SEK | €49.95PRICE ALLIE BOW BLOUSE<br/><strong>199</strong> SEK | €24.95ADELA BIG POCKET SHIRT<br/><strong>259</strong> SEK | €29.95

..................




LÄNK.

Shit ÄLSKAR min dunjacka från Esprite, Har haft två stycken i mitt liv ;) och de har varit dom bästa! ÄLSKAR ESPRITE!

ser typ ut så här, inte riktigt men ;)


nuuuuuu............. till min favorit affär ever!!!!!


världens affär!!!

Speciellt Whitney Ports kollektion :)


Fick denna awesomeness i julklapp av mamma och pappa :) såå jäkla glad, nyårs plagget är klart! :D

  • FAVORITEN, BÄSTA NÅGONSIN!!! Rekomenderas stort!!

    här var några av de väldigt många favoriter till affärer samt märken..
     

    //


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0