Dior, stjärnan man aldrig glömmer!

Hittade några bilder på pappas dator på ridskolans förra stjärna!



♥ Dior ♥



Är han inte vacker?


Den här ponnyn gav mig mycket kan jag säga!
Balans, bestämdhet, motgångar, framgångar och framförallt GLÄDJE!


Dior den fine!

Dior såldes till en jätte trevlig tjej då han inte riktigt passade på ridskolan.
Haha, Han var hemsk ibland ;)
Skenade iväg om han "såg något" (vilket lika gärna kunde vara hans egna skugga) och han hoppade i princip aldrig :P
Jag var inte alls någon hoppryttare på den här tiden så jag gillade honom trots hans brist på intresse för hinder ;)
Hade verkligen tycke för denna lilla c-ponny i många år.
Och OJ va jag har avramligs minnen från honom! :)
Saknar verkligen denna prins.....


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0