Beslutsångest!!!

JAG HAR JÄTTE sVÅRT ATT BESTÄMMA MIG HUR JAG SKA FÄRGA HÅRET!!!!
Ska (förhoppningsvis) snart klippa mig och då tänkte jag även färga håret litegrann :)
Frågan är bara HUR????

Sitter och kikar runt lite på olika blonda nyanser. Jag vill ju egentligen helst vara brunett men tror inte jag passar i det så har sagt till mig själv att jag ska vara blond så länge jag kan ;)
Hur som helst....

Hitta några olika färger jag funderar på:

1.
älskar den här färgen! Den är ljus men ändå inte "POOF" ljus, alltså det är ju lite mörkare slingor i så det blir i och med det inte platina blont. Så den här tycker jag väldigt mycket om :)


2.
Sen har vi här, lite mer rödblond färg. Är helt tokig i Gingerheads! haha :) Älskar verkligen rött hår! Men det är samma där, skulle nog aldrig våga bli rödhårig helt ;)
Men är dock osäker på om jag passar i den här... haha


3.
hääääär. Anna Lynne Mccord! Så jävla snygg!
De här är en as snygg färg enligt mig. Jag tycker den ser så naturlig ut. Mörk och fin :)


4.
Sen har vi ju då den kända "fjortis-färgen" Men jag tycker verkligen inte att platina blont hår är en fjortis stämpel alls... Sen att den grymma färgen har kommit i fel händer och blivit misshandlad där ;)
Fint med så ljust tycker jag.


5.
Och Lauren Conrads hårfärg som också ligger på plus hos mig :)
Jäkligt nyansfull färg, allt annat än livlös.. haha



Såååååå... Nån som har nått förslag? 1 2 3 4 eller 5? :)
Eller något annat förslag?
Vore grymt med hjälp från er !!

Sen är ju frågan HUR man ska klippa frilan å men de är nästa problem ;)
men kan ju säga att det härligaste vore ju att se ut som Erin Silver i 90210 serien, Eller ja hon heter Jessica Stroup i verkligeheten men för mig är hon Silver ;)
Lever ju på 90210! haha



Fast jag VET att jag kommer fega ur, haha så ingen förändring där inte ;)



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0