Skottland nästa!

Hallå ! :)

Blir ett litet snabbt inlägg idag, måste hinna packa och duscha och förhoppningsvis sova lite innan vi ska åka till Skottland! :D


Red i ridhuset idag på Bojjsi. Hoppade ett räcke som jag ställde upp på medellinjen och hoppade liksom snett över de.



Jag vet att jag är sjukt skillad i Paint ;) haha

Men typ så där hoppade vi. Sen in på en liten ått-volt och körde varv på varv.
Han var jätte trött från gårdagens klättring med Challe&Selma dock haha :)

Men åker som sagt i morrn klockan 4 på morgonen så från och med Imorrn har Marre hand om Bojjsi och bloggen kommer antagligen ligga väldigt nere tills på söndag.
MEN STAY TUNED! :D

 
Grym katt btw! :D


Nu ska jag ducsha och sen packa..
Hare bra så länge så hörs vi! :)


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0