MÅSTE BLI BÄTTRE!

haha måste verkligen bli bättre på att uppdatera bloggen ;) hehe

Nu är i alla fall Bojjen utsläppt och nöjd. Har även mockat och fixat allt till honom.


Okej, kanske är den här världens bästa låt???? ;)


Hur som helst... Igår red jag som tidigare sagt lite lätt på Bojjsi.
Arbetade honom i JÄTTE låg form. nästan näsan nere i marken, men riktigt för att verkligen sträcka ut honom.
Skritt jobbade väl i typ 30 min och travade kanske 10 min. Han var i alla fall svettig efter de här "passet"!!

Skrittjobba hästarna är helt klart de bästa sättet att bygga ryggmuskler!!
så Tips om ni vill bygga upp ryggarna på dom :)

Jag har tagit fusk hjälp några gånger genom att spänna in honom i en graman och skritta runt med den i 1 timme.
De är Jätte bra verkligen!
(SKRITTA DOCK FÖRST FRAM)
Får då upp honom i den lite mer kompaktare formen, och jag behöver inte använda den speciellt mycket bara liksom att den sitter där hjälper! :)

 Ikväll blir de GALOPP i alla fall! :D



Men nu ska jag kika om de är nått på TV:n....
och jag SKA blogga ikväll :)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0