lever på hopp filmer!

Tjena!! ;)

Gör ett litet snabbt inlägg innan sängen kallar!

Har vart på bilbingo med mormor och mamma idag ;) haha Blev ingen vinst men men....
Har tamefan aldrig vunnit på de... VÄRDELÖST när man inte är nära ens liksom..
aja, trevligt i alla fall :)

Just nu sitter jag och lever på alla hoppfilmer med Bojjsi :')<3
Min stjärna! <3


Men ska gå och nassa nu för imorrn klockan 8 ska jag sitta hos frisören.. :)
Ska bli härligt å ta av allt slitet och fult nu, men vill ju inte ta nått på längen alls, vilket blir lite svårt i så fall ;)
Men hon får bara ta de som ABSOLUT behövs ;)


Sen funderar jag på hur de ser ut med tävlingar framöver...
Blir lite knixigt att få in alla eftersom alla jäkla klubbar sättar tävlingarna SAMMA HELGER!!!
:@ AARRRGGGHHH!!


Får se hur de blir!
Återkommer med de :)


ps. Sjukt tråkigt inlägg.. jag vet..
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0