kvällen är fin! ;)

ååååh! JAG ÄLSKAR SOMMAREN!!

En härlig kvälls tur runt slingan!<3 (eller ja härlig, beror på hur man definierar de) ;)
Var lite " a struggle and a fight" mellan oss idag. Han var super tänd på att galoppera kan jag säga!
Och han ville helst av allt bara springa allt va han kunde hela vägen ;) Knasponnii<3

Fick i alla fall väldigt trevligt sällskap av Louise och Marre :)<3

Knas ponni!!<3

Nu ska jag duscha och sen kommer Marre på besök idag igen.
Men borde verkligen ställa mig och laga en middag... Men de är så jävla tråkigt! Sån är jag... Pallar jag inte laga nått då äter jag inget.. tyvärr!
Ska börja anteckna va jag äter och bli super hälsosam! :D
De måste man ju vara om man ska bli topp ryttare! ;) haha

.


En sak till!!
JAG SAKNAR FALSTERBO!!!<3
alla som var med och jag saknar till och med att jobba!
JAG SAKNAR ALLT<3
kan bara inte vänta till nästa år...


♥Falsterbo 2011 med tjejerna!♥


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0