hemfärd mot inga mål???

Hallå ! :)

Idag har jag haft ångest sedan jag vaknade imorse!!!!
Ska ju åka hem idag och de blev inte bättre över att jag fick ett sms av Jessica där de står att Sahara ska vila eftersom hon är sjuk tydligen.. Så nu åker jag verkligen hem för ingenting.. Klart Bojjsi och så :') men Soffan fixare ju honom liksom. Var ju så att jag var TVUNGEN att åka för att Sahara skulle ridas och nu har jag bokat tåg biljett och hon ska inte ridas???
MORR*


Hur som helst...
Ska nog fråga Fia om jag kan låna en ridskolehäst och följa med runt slingan med Soffan endå ;)
Vore ju trevligt :)


VÄRLDENS FINASTE PONNY, JAG LOVAR!♥♥♥


Nu ska jag börja packa ihop lite..... SUCK!!!!


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0