Dagens HISS!!

Hallå alla glada läsare!! :)

Har nyss käkat lite frukost(en timme sen kanske;)), blev lite gröt och kaffe (ovanligt med gröt!!) haha.
Har en Dagens Hiss också! Nått riktigt intressant som jag aldrig hört talas om förrut.....

 Dagen ser ut som följande; 1. Ska verkligen försöka få upp humöret på städning! (mitt rum och resten..)
                                         2. Fortsätta med dressyren på Bojjsi :D
                                         3. Rycka klart manen och pyssla som en tok, smörja etc.
                                         4. SEN SKA JAG BARA CHILLA, njuta av dom sista dagarna i friheten.. :(


min kung♥& bästa vän♥



Åter till.... Dagens Hiss!

Vi Hissar ....


Sporrar, Flexi Spur



Metalab Flexi Spur, Engineering plastic ! Non-slip !

 
Pris:  99:-






.






















Visste faktiskt inte att dom här fanns!
Tycker jätte mycket om dom faktiskt :D
Dom ser ju liksom ut att inte repa stövlarna och ett ännu större plus: DOM SITTER KVAR DÄR HAN PLACERA DOM!
Dom här ska LÄTT inhandlas. Men eftersom jag är en sån här lite mer åt de diskreta hållet vill jag nog ha i svart/grå faktiskt.  Annars passar dom ju inte till vårat vinröda JW schabrak och huva :)


Vad tycker ni? Var dom Snygga?? :)


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0