You didn't evan gave me a chance...

Hej alla bloggisar!!!

Ett sen inlägg så här på kvällskvisten... Glad Påsk förresten! ;)



Har nyss anmält mig & Bojjsi till Leksands tävling den, jadu vilket datum va de nu då..., haha i början på Maj i alla fall ;)
Blir en LB med Stilbedömning för Mountain Horse Pony Cup innan lagklassen:)

Blir inte så mycket till update eftersom min käre bror har datorn KONSTANT!!
men ska försöka ge lite "blondieryttaren tipsar" inlägg i alla fall ;)


Och jag kan ju säga att jag känner mig GRYMT laddad inför Leksand!
Fast helst skulle jag vilja ut och hpppa LA nu... LB känns faktiskt lågt, även om vi inte har så skyhöga resultat jämt och ständigt men känslan är ju viktig den också :)
Nollorna i LA ska ju sitta i tid så jag kan nå mina mål för året! ;)




I'm gonna go All-In...

All-In for the horses♥






.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0