Uppe innan Tuppen!

Hällo dear (s?) haha.

Uppe innan solen ens gått upp känns det som!!
Man kan ju undra varför jag valde att gå upp så här "tidigt" men de valde jag inte...
Städerskan kommer nu på morgonen och de känns ju lite komiskt om hon ska gå runt och dammsuga medans jag ligger och sover liksom ;)

How ever..




Jag kan inte släppa hur extremt snygga De Niro stövlarna är!!
Finns hur många olika varianter som helst.!



Urläckra verkligen!!

Finns så extremt många olilka så jag vet inte vilka jag ska spara till, men jag har ju ett tag kvar och spara om man säger så ;)












Nu blir det nog en film tror jag! :)
och jag ska försöka få soffan att filma träningen ikväll!!


//






Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Dom stövlarna är sååå sjuuuktsnygga!!!<3



Sv: hihi men som din pålle hoppade sist jag såg han så är det jag som kommer få akta mig!;D

Men tack så jätte mycket, det känns så sjukt skönt! Div I, nu jävlar kör vi!:D

2011-04-28 @ 11:17:12
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/
Postat av: lovisa

Vad ska du göra denna onsdag?:)

Just nu har jag en kanontävling! du har chans att vinna en VALFRI vara från www.brandsinfashion.com.

du kan hitta allt från; badmode,smycken,klockor,skor,jackor,shorts,väskor,plånböcker av märken som chanel,dior,ed hardy mm.

Om du vill delta i tävlingen kan du klicka här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-04 @ 09:06:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0