Tisdag! :) & (blondie ryttaren dissar!!!)

Hej alla glada! :)

dagen idag hat varit omständig, haha. va först hos läkare klockan 8.10 och vart där till till typ 9.40. Får se va dom har att bjuda på när jag får tillbaka svaren på blodproverna....!!

Sen åkte jag till skolan och hade en bild lektion, var tvungen att åka ifrån innan den slutat för jag skulle till tandläkaren ;)
De gick bra, fina freeeeesh teeth! :)

Sen tillbaka till skolan och ha dom två sista lektionerna....


Sen har jag även sett att jag har preliminärt blivit intagen på NV på karlfeldtsgymnasiet :))!!!



Medel poängen var lite över min dock men har nog höjt mig sen dom betygen:)
Så de va ett STORT plus på dagen kan jag säga!




Slutade i alla fall klockan halv 3 och då följde jag med soffan när hon skulle sola på Sol studion, så har kommit hem och nyss kikat på "90210 Beverly Hills" på nya TV 11. Att tipsa om! :)

---------------------

Sen.... Sen.... SEN!!!


Har jag en FET DISS att dela med mig av!!!!

Igår när jag stod och borstade bojjsi så såg jag att en lös häst sprang uppe vid herrgården.. Jag sprang ut för att möta upp den. Hästen sprang och tänkte fortsätta rakt fram men då visslade jag på den och den kom glädjefullt springande mot mig. Var en meter ifrån att ha hästen, nej då kommer ägaren och bara: "Låt den va!!!" jag vart as chockad och stod typ med handen 10 cm från tyglarna.. "Han kanske springer iväg igen om du tar honom!!!" sa hon och jag höll på att dö! Shit va arg jag blev. Jag sa inget utan gick bara därifrån och hon sa inte ens Tack liksom...
Och Häst jävlen sprang ju till mig inte till henne!

GUD JAG HATAR HÄSTMAMMOR SOM TROR DOM KAN ALLT!!!!

nej, har aldrig varit så arg, som tur va så sa jag inget dumt. Men jag var jävla nära på att säga: "Hästjäveln sprang till mig inte till dig, även fast du var i princip bredvid mig! Ha mer koll på hästen istället" men de gjorde jag inte som tur va ;) haha

Det värsta av allt va ju att hon var så jävla sur, även fast jag sprang ut mitt uppe i nånting och försökte hjälpa till....!
Nej nästa gång den hästen är lös tänker jag SMACKA på den istället!!! haha


BLONDIERYTTREN
och GOLDEN BOY dissar...


"HÄSTMAMMOR SOM TROR DOM KAN MER BARA FÖR ATT DOM ÄR VUXNA"




haha nej ska hitta på nån bättre rubrik på de ;))





Hur som helst....
Idag ska Bojjsi få en rejäl skritt-tur efter gårdagen. Han gick ju som en klocka i söndags så ville köra en liten repetition på de dagen efter, vilket jag gjorde. Det tog ett tag innan han lossnade men i slutet gick han KALAS :)

Så idag ska han få en skritt-tur, men ska kolla om jag kan få låna nån graman tygel av någon så han arbetar korrekt i alla fall.
Dom bygger ju muskler på Bäst sätt genom att skritta, så nu ni! ;)))



Men nu blir de lite Scrubs sen How I met you Mother innan stallet!

VI HÖRS!


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0