The Secret - The power to master your life by your thoughts.



Seg, dålig uppdatering, jag vet!!

Kan ju börja med Onsdagens ridning på Bojjen. Vart rakbanan typ 3 gånger fram och tillbaka och jag kan ju säga att vi var mer på två ben är fyra.. haha shit va han bockade som aldrig förr! ;)
Min bus nisse!<3
Körde i alla fall "galopp skänkelvikning" riktigt bra övning för sidvärts lydnad tycker jag!  Älskar de! :D

Bojjsi fick även nya fötter ;) Av men snösulorna och av med 2 broddar på varje hov. Så nu har han två broddar i trakterna bara :)



Sen igår var de ju Hoppträning!! EFTERLÄNGTAT!!
Bojjen var sååå himla lugn och fin och jag kunde bara fokusera på det jag skulle fokusera på.. nämligen sitsen!
Jag har under hela mitt "ridliv" fått jätte fin kritik för min sits och har oftast plockat höga poäng på stilhoppning men nu har vi stött på ett litet problem i "the connection" mellan mig och Bojjen.
Jag är en 100dels sekund för snabb i upphoppet och de gör att han inte får lika mycket "utrymme" att hoppa upp sig på och han river kanske ut en bom pga. de... Så nu gäller det för migg at räta upp mig lite och inte vara för snabb. Jag har alltid varit så rädd för att dra hästen i munnen om man till exempel skulle komma lite efter. De är de värsta som finns verkligen! Och nu när jag bara rätar upp mig en aning så känns de super fel!!

Känner mig även inte helt såld på hypotesen över att de är just de som är felet.
Men jag litar på Fia, säger hon att de är bra, då menar hon de. så jag litar på henne till 100 även på de här!! :)
Sen får vi se om de stämmer senare eller inte;)


Idag var jag på upptakts möte för DIV.1 också. Längtar så sjukt mycket på division tävlingarna så de inte är klokt!! :)
Och Bojjsi fick en kort tur lite halv lätt idag också med selma och Challe ;)

de va de!
Over'n Out!!!


//


Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-04-02 @ 12:56:39
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0