snabbt inlägg!!

Hej Hej !


Har nyss duschat efter att ha varit i stallet och kikat när Jessica red på Bojjsi. :)
Det var intressant. Hon sa att i början hade hon tänkt "va är det här för någonting egentligen?!!" haha :)
men sen i slutet lossna han och gick super! <3
Hon tyckte han va trevlig då till och med ;) men jag tror nog att hon höll med om att han va lite stark...
Sen att han mycket häst och rida för sin storlek och de kan jag bara hålla med om ;)


Men imorrn blire Hoppträning!!
Och jag kan ju bara säga så här.... SHIT VA EFTERLÄNGTAT!
Har inte hoppat på hur länge som helst..!
Och jag har lite förhoppningar på att Bojjsi är lite trött så de inte blir så mycket, "slänga sig in med bakdelen", "studdsa på stället" på träningen ;)


<3

Har väl inte så mycket mer att säga...
Elr jo, jag har en sak men de tänker jag inte avslöja än... ;) hihi
Kanske imorrn, eller i övermorgon ;))

meeen..
Vi höres!  :)



Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

hihi vi håller det hemligt !!;D heheheheheh... annars får vi bara massa avundsjuka blickar!;D<3

2011-04-28 @ 11:15:50
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0