paackar väskan!

Hällo! :)

Har nyss kommit hem från stallet. Blev en uteritt med MarreSahara & AmandaYäntan. Trevligt trevligt :)

Har även sagt hejdå till min stjärna för 5 hela långa dagar utan honom :(
Förstår verkligen inte hur jag ska kunna sälja honom sen när jag knappt kan vara ifrån han 5 dagar;)
Inte för att jag planerar på att sälja honom förrän jag blir 18!

Men de var lite jobbigt att behöva lämna honom ;)) haha
men jag överlämnar honom i trygga händer till Soffan !!<3
Hon som jämt ställer upp! :)



Stjärnan min!<3


Och förresten, jag ska till stugan över påsken, de kanske jag inte skrev ;)
Åker imorgon på morgonen och kommer hem måndag kväll men jag ska försöka uppdatera i alla fall. Typ lite snygga häst prylar och sånt där :))




Oh just ja!

Jag såg idag att man "BARA" behövde nolla två MSVA för att få starta SM på d-ponny. Och när jag säger bara menar jag att de faktiskt måste vara ganska lätt att ta sig dit om man har en ponny som har kapaciteten för de liksom!
Jag trodde att de var en himla massa kval tillfällen och så... typ som Mountain Horse Pony Cup fast högre höjder ;)
Men icke.. man har ju liksom ett helt år på sig att få två nollor, för SM är ju liksom i September (ute) och November (inne) då har man ju JÄTTE lång tid på sig ju :P

men men... jag och Bojjsi är inte riktigt där än ;) 
Vill liksom att bom jävlarna ska ligga kvar i LA i nuläget ;)))


Nu blir de att packa, Vi hörs!!

//
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0