hmmm....

 Hej alla!

Jag känner att bloggen är lika död som jag känner mig just nu.....
Jag är fruktansvärt förkyld och blir trött vad jag än gör..



Hur som helst.. tänkte få igång den här bloggen igen nu ;)
Och kan ju börja med att hoppträningen i torsdags va ju helt underbar!!! Förstår inte att de faktiskt va min häst som hoppade så där bra! helt otroligt :')<3

Det var en serie med= 2 st studds, 1 galoppsprång, räcke, 1 galoppsprång, räcke, 1 galoppsprång, oxer.
Och sista oxern hoppade han upp sig som en tok! Ja lova han va 3 dm över!!
Och oxern låg väl kanske runt 1.10 sådär. Och även fast jag i princip skritta in i studdsen så va han pigg som en sate och drog järnet genom ;) haha bus pojken min<3

Är så grymt nöjd med hans insats i torsdags asså :')

---------------------------------------

Har haft stallet den här helgen också. Släppte ut hästarna igår och idag under en steeeekande sol! :D Me like!
Nu ska de bara hålla i sig så här å :')


Ikväll blire dressyr träning för bästa fia :) får se hur mkt min kropp pallar ;P haha

----------------------------


ett ganska snyggt schabrak i mina ögon :)
Har alltig gillat "gold Medal" och de här schabraket kostar bara 249 kronorHööks. (även fast jag i princip aldrig handlar där) ;)


&



ett grymt fränt regn täcke (också från hööks) som Bojjen skulle se grym ut i ;)
499 kronor :)


Lite tips så där ;)


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0