GB!<3

Hej Bloggisar!!


Tänkte att jag lika gärna kan göra ett inlägg nu när jag endå sitter här, för ikväll kommer jag ju inte få tillgång till någon dator, garanterat!

Tänkte bara meddela att jag kommer samla på mig schabrak och huvor känner ja!!!
Har nyss beställt ännu ett tävlings schabrak.... haha ;) (till laget dock)



Så här ser de ut och till har jag beställt en matchande huva i bävernylon ;)
Och Åsebos logga inbroderat!


Mycket pengar men uppenbarligen värt de, sägs att kvalitéen inte är att skoja om!! :')
Inga egna erfarenheter men litar på dom andra ;)


Nu ska jag ut och sätta mig i solen i alla fall.
Och jag kan ju säga att jag längtar GRYMT mycket till torsdag= Hoppträning, Fredag=hoppträning! :D


//


Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA - 17år & egen företagare

Go'morgon!

allt bra? :)

2011-04-25 @ 10:17:29
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: lovisa

haft en bra start på veckan?:)

2011-04-26 @ 09:56:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0