Visat Bojjen idag! <3

Hej hej!



Idag har jag visat Bojjen för några stockholmare.
De var faktiskt helt okej, hon red honom jätte bra. Hon var ingen bortskämd skit unge som jag hade förväntat mig. :P

Så nu äre väl bara å vänta tills dom har bestämt sig....



Sen har jag haft stalltjänst i morse oxå, hade även kvällsfodringen :)

Imorrn blire upp tidigt igen och fixa hästarna på morgonen.
Sen ska vi hämta min moppebil :D



Och efter de träning på Misty! inte lite jag saknat honom<3<3<3
Han är en riktig guld ponny, absolut!

<3



Jag har nyss kollat klart på en film oxå :)
"Raise Your Voice" med Hilary Duff.
Den var faktiskt riktigt bra, lite sorglig men 4 av 5 toasters! ;)



Nu ska jag nog sova är väldigt trött, konstigt nog, brukar vilja vara ute på lördagar...


Eller så blire en till film :P

Men vi hörs imorgon bloggen :)

Puss & Kram//



Kommentarer
Postat av: Ebba

hahaha, najjj ingen bortskämd skitunge här inte xD fast jag kan säga att det finns gott om dom här i stockholm :P <3

2010-10-17 @ 10:54:21
URL: http://misselfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0