Sjuk idag och Bojjen är knäpp! :O

Hej! :)

Idag blev de att vara hemma från skolan :/ kan knappt prata eller andas!!!
De är sjukt tråkigt att vara sjuk asså!:O ibland skönt men nu bara tråkigt.....



Igår hade jag min första teori lektion, ja ni läste rätt, Jag ska bli teori lärare! haha ;)
Jag har i och för sig bara en lektion men tur är då de tycker jag.

Dom skötte sig jätte bra och jag behövde inte skrika så min röst klara av de oxå ;)




och För ungefär en timme sen fick jag även ett sms från Jennifer. Bojjen hade tydligen smitit från boxen och kutat ner till hagen, helt själv ;)
Och hur han fick upp boxen är ett mysterium!

Men han tyckte nog Jennifer var för seg, så han tog sig till hagen själv ;) Utan grimma och allt! haha
tok ponnyn då <3




Nu blir de väl att passa på att plugga moppe eftersom jag ska skriva provet imorgon, tror inte jag kommer klara de faktiskt :P

Men man kan ju alltid hoppas!



Läs även nästa inlägg om VM som närmar sig med storm steg :)


//


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0