Hoppträningen = Kanon!



Idag har jag först på förmiddagen skrivit teori prov för AM kort, och jag klara mig :)
Känns as bra att jag nu får åka till stallet precis när jag själv känner fört ;)

Fast vi ska ju inte hämta bilen förrän på Söndag så jag får hålla mig lite till..


Sen på eftermiddagen/Kväll så blev de hoppträning. Bojjas gick kalas bra, hoppa 1.10 även fast jag klanta mig rejält X antal gånger :S hehe

Fia filmade och de ska läggas ut på annonsen sen = Upp här på bloggen :)
 Men de är hon som har filmerna så får se när hon lägger upp dom på Hästnet.


Nu är jag nyligen hemkommen från stallet så nu blir de duschen snabbt och sedan äta en rejält försenad middag ;)

Vad tycker ni om de otroligt "OJ:iga" Designen samt bakgrunden som ja fixat?
Sticker ut lite elr hur ;) haha


Men ni får ha de så bra så länge :)

Tjingeling :)

CowgirlHorseSunset.jpg Cowgirl Horse Sunset image by peacefulcountry//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0