VÄLDIGT dålig update på sistonde!!

FY på mig!

jätte dålig update (elr ja ingen alls) på sistonde!

Men mycket har hänt i min välrd, bra som dåliga saker...



En av dom absolut bästa är att Jag nu är ägare till ♥Golden Boy♥
och att laget DIV.2 vann hela rubbet:)<3

men även mindre roliga grejer som ja inte kommer att ta upp i bloggen pga personliga skäl..


Jag ska försöka att få igång den här bloggen igen, har fått läsa fina ord som ni läsare har skrivit och de är alltid kul att höra positiva ord över min blogg :)


Jag kan ju meddela att på måndag ska jag på
"Rolf-Göran Bengtsson Clinic"  Strömsholm :)

Ska bli riktigt intressant faktiskt :)

    hjärtat<3

 


                          Nu ska ja kika tv, ha de så bra alla :)
 



//

 


Kommentarer
Postat av: Louise

åhh gu va kul mickan :D

du å bojen passar verkligen tsm :D <3

2010-10-17 @ 09:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0