Strömsholm Rolf-Göran Bengtsson Clinic!

Hej alla :))


De blev jätte sent igår så ja ber om ursäkt men ja orkade inte lägga upp massa bilder halv ett på natten ;)
Men  nu kommer dom!

Måste säga att denna Clinic va de bästa av förväntningarna!
Helt klart värt pengarna, absolut!! :D

Rolf-göran<3
! stort tack! :)




OBS!!!
Den otroligt bra Mobilkamera Kvalitén ;)



Maria Gretzer & Roffe under intervju :)


Rolf-Göran instruerar de 4 ridande ekipagen,
EM-ryttarna på Young Riders sidan :)


Sanna på den jätte fina skimmeln som ja
älska direkt när ja såg den! :P


Caroline visar verkligen hur man ska hoppa!! :D


Roffe hoppar upp på en relativt ny häst för honom
En 5-åring. :)


Snyggt ekipage


Tro de eller ej men dom hoppar 1.20 
första gången med varandra! :D


Och till sist, hästen som ja blev förälskad i!
Tror de var Peder Fredricsson som ägde denna skönhet :)


__________________________________

Jag filmade som en galning, alla övningar och så.
Får se om jag lyckas få över dom till datorn så ni också får se va de pysslade med :)


Men en otroligt rolig kväll måste jag säga! :D
Kall, och hungrig men SÅÅÅÅÅ värt de!<3



Men nu ska jag åka till stallet, Soffan ska rida på Bojjen för Kerstin Ahlgren medans jag har teori lektion :)



Ha de så bra!
//


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Gud vad kul! Hade väldigt gärna gått på clinicen!

2010-10-19 @ 18:47:18
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Li

Sv: Haha okej ;) Vad bra! :D



Ja, clinicen verkade jättebra!

2010-10-19 @ 21:25:21
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: sloarez - UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

sv: åh tack :d allt bra med dig?

2010-10-20 @ 13:06:47
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0