Onsdag... + Tips från Blondieryttaren!

Hej alla !

Idag har jag (förrutom skolan) ridit på Bojjen. Blev lite lätt i paddocken.
Övade på Förvänd galopp och lite byten osv:)
Han var ganska stark och dragig, men han var väl trött efter dressyren igår :P
Soffan red han JÄTTE bra!:D  så stolt över både häst och ryttare♥♥


Imorgon blir de hoppträning oxå :D
ser fram emot de grymt mycket! Höjdpunkten på veckan.
Man får ju liksom träffa Matilda och hoppa! finns ju inge bättre :D<3





hur som helst just nu kikar ja på nätet efter lite nya häst grejer :))

CHALINA
Jag bara älskar den här västen från Pikeur.
(klicka på bilden för att komma direkt till sidan)

Den finns i 
          * violet/thymian
                * blue-black/dark-plum
                * dark-plum/blue-black
                * thymian/blue-black
(på bilden Violet/Thymian som jag föredrar)
PRIS: 159.90 Euro!

De är ju lite mer om man har en stor plånbok ;)



Jag tänkte kanske köpa ett nytt tävlings schabrak åt bojjen oxå :)
Inget speciellt exclusivt men lite bättre än de jag har i alla fall:
SCHABRAK SQUARE
(dålig bild, klicka hellre på den och kom direkt till sidan)
SCHABRAK SQUAREI så fall ett rött :)
                                     men väntar antagligen lite till tills ja hittar ett bättre :)



Sen till skor!
Dom här tycker jag ser väldigt praktiska ut.
Inte att träna i elr något sånt men bara ha i stallet vi mockning och flum ridning typ :)

PRIS: 1199kr

(klicka på bilden för mer info)




Och vem kan motstå denna tjusiga mössa? :D
Mössa Cross Pom Kingsland Beige
ÄLSKAR DEN! :D
Cross Pom Från Kingsland.

Finns i:
* Beige
* Navy
&* "OffWhite"
Jag tycker den i Navy är snyggast :)


FÖR VEM ÄLSKAR INTE KINGSLAND LIKSOM? :D<3
........................................................................................
           
Blir antagligen lite mer Kingsland & Mountain Horse
tips i några inlägg framöver :)
Men nu ska jag ta de lite lungt och kika på tv tror jag :)





Ha de så gött så hörs vi imorgon!

//


Kommentarer
Postat av: Li

Sv: Haha jag fattar det :D

Åh, den där mössan är sjukt snygg! :o :)

2010-10-20 @ 23:08:39
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: Matilda B

Och jag får träffa dig!! Lixom veckans höjdpunkt!!! :D

Såååå här kär i Kingsland mössan ;)<3

2010-10-21 @ 15:01:46
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0