hej igen alla! :)

Hej igen alla bloggläsare ;)


Idag på på träningen (teorin) hade vi som vi brukar, lite horsemanship träning 80min :))
Ja har Misty (<3) då, de gick faktiskt bra :)

har lite galna bilder från teorin;)


Marre leker cowboy på pärlan? ;)



Ester går över havre plast.



Walky går över pressäning :)



4-åringen Hjärta & soffan :)



Marre Strikes a Pose! :D



Tunneln  var läskig !!
de tyckte alla hästarna :P





Men Kungen Impe skötte sig jätte bra under hoppträningen oxå :)
Han var dock väldigt stark och vi hoppa bara runt 80 cm eftersom han vilat i 4 dagar :P


Hjärtapåimpe<3!!



KinG!<3


Nu tittar jag på Rally Brudar med Mamma och Pappa.
Och imorgon blire  "Roffe" clinic som sagt :D

Mer Update imorgon kväll :))



PS: Just ja! ni kommer väl ihåg att rösta på Bojjen? :D

 

Årets Häst 2010 




Hare bra alla <3
//


Kommentarer
Postat av: luffi

Hej!



Ledsen för sent svar, men internet krånglade igår! Jag struntar inte i er fina läsare. Jag kunde bara inte svara!



Allt bra idag!? Kramar Luffi

2010-10-18 @ 09:40:37
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Li

Roliga bilder haha :D

Jag fattar att tunneln var läskig, gick någon häst igenom den? :O :)

2010-10-18 @ 12:12:46
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0