Hej (icke hinnandes med bloggen)!

Hej Hej!

Nu har jag inte riktigt haft tid att blogga och har det egentligen inte nu heller, men kunde inte hålla mig ;)) haha

I helgen har jag på

Lördag
:                            tävlat i Heby
                                        Us har spökjakt
                                        Stalltjänst
                                        haft besök av släktingar :)

 Söndag:                      Stalltjänst
                                    Barnridning på Karlfeldtsgården
                                    ridit på hjärta på träning :)

Allt detta har jag faktiskt hunnit med :S konstigt nog...


Knas ponni!!<3
(favorit i repris) :)♥



Hur som helst.. Resultaten från Heby behöver vi inte äns ta upp här i bloggen tycker jag ;) ni kan själva se på www.Equipe.se :)


Nu ska jag plugga lite Biologi och sen blir de kolla på "ung & Bortskämd" ;)


Och en sak till!!
Nu är det slut spurten på fototävlingen.. RÖSTA♥
snälla snälla, vill detta verkligen & er röst gör stor skillnad! :)

Årets Häst 2010
Tack på Förhand<3


//

Kommentarer
Postat av: Sara

vilken söt bild! :D

2010-11-23 @ 17:09:30
URL: http://varldenurminaogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0