Hej Hej alla guldvärda läsare!!!! :D

Hej alla :)

Sitter i skolan bredvid Sofia i skolan och "skriver novell" ;)
och eftersom jag har så jäkla svårt att koncentrera mig när man har datorer i skolan så får min novell vänta! hehe

hdhd

Hur som helst, jag har ju legat sjuk både måndag och tisdag så igår va första gången jag red på Bojjen på lääääänge :S
Soffan och Marre har haft hand om honom varav han vilat när marre hade han pga Lymfan har fått i höger bak :/

Men igår när jag skulle rida så la ja märke till.... DEN ÄR BORTA! :D
Nu kanske vi är fit for fight again!


Kikade på startlistorna igår, och i LB:n är de 43 D-ponnisar!!!
Usch så seeeegt :P

Men men..




Ikväll blire hoppträning! :D
Vi får se hur de slutar efter en häst som vilat flera dagar i rad, haha ;)


Nej nu blire Back 2 school work ;)




hare!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0