Hej alla!<3

Hej hej bloggen!<3

Förlåt att jag inte uppdaterat på länge, jag har haft fruktansvärt mycket att göra bara har inte suttit vid datorn på minst 4 dagar nu..

Men här kommer en liten update innan jag ska åka till stockholm! :)



Bojjen har ju stått med Bosse och Robban i hagen och hela den här veckan har han kommit in med stora sår, djupa och allt skit!
Sen en dag då hade han inga sår, (i onsdags) ja, då hade han blivit sparkad i stället och vart halt av de :(
Så nu har han vilat i typ 4 dagar, skit drygt!

Men idag så longerade vi (jag och soffan) och nu är han bra igen :D
Han hade jävligt mycket energi och busade skit mycket, han ville inte skritta elr trava utan han skulle sparka bakut och galoppera som en dåre ;)♥


Imorgon drar vi till Stockholm! :D
Jag, Marre och Soffan!♥
Shit va taggad man är för SKIT mycket shopping på mässan och sedan på måndag shoppa loss i stockholm stad!<3
aaaah!! ÄLSKA :D

Vi åker klockan 06.30.. mindre kul ;)


Sen ska vi se på hoppningen, sen mässan och på kvällen blir det Gala(final show) :D
Åh är så jävla taggade!





Har ni varit/elr ska ni på Globen Horse show i år? :)




Jag ska knäppa JÄTTE mycket kort och så, och försöka uppdatera under helgen på något vis ;)
Men korten lä ju inte bli bra eftersom pappa har våran grymma kamera med sig till Vietnam och jag får dras med mobil kamera när jag ska till sthlm :O haha



Men nu blir det packa lite och sen sova, blir ju en lååååång dag imorgon, MEN ROLIG! :D<3




 Ha de Bäst Alla Kungliga Läsare!♥
//




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sjukt fin header du har!

2010-11-28 @ 21:08:49
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Brusella

Tävling - Vinn en Ralph Lauren pikétröja ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/jultavling.html#comment

2010-11-30 @ 17:55:13
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Li

Jag var där hela söndagen :)

2010-12-02 @ 23:21:39
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0