Ska bli bättre!!

Jag ska bli bättre på att blogga!!!
JAG SKA!

Men har ingen mobil som jag kan knäppa kort med så de känns onödigt att skriva för de är väl ändå tråkigt att bara läsa en text???
Men när jag får min mobil kmr bloggen bli bombad med inlägg!!
 I SWEAR!!! :D




Nu i helgen var jag på John Ricketts kurs med Bojjas <3

Han var jätte trött vi kastade koner, fotbollar och hinkar på han vi till och med satte fast en fotboll i svansen på han å han vinkla inte äns på öronen...
De är både positivt och negativt.
De positiva är ju att han inte är rädd för något men de negativa är ju att de går inte att göra något bättre när man inte vet hur...
han måste reagera för att jag ska veta hur jag ska gå vidare..


Hjärta
var oxå med på kursen hon var jätte duktig!!
vi ställde de stora hörn konerna på henne rumpa och hon var jätte lugn.
Vilken kanon gymkana ponny de kommer att bli!
endast 4 år och man får redan kasta bollar på henne ;)<3 haha

Horsemanship kursen för John Ricketts får......
4,5 av 5 toasters ;)




    

        Dagens Fräckaste!


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0