några minuter på mig att göra ett inlägg för dagen! ;)

Jag har några minuter på mig att göra ett blogginlägg idag :P


Idag har jag i alla fall varit vaken sen klockan 7 elr nått för jag följde med pappa på sitt jobb å tjänade 200kr på att sortera och nummrera 200 st pärmar! :O
as jobbigt dock, men nu äre gjort å pengarna är i fickan! :D

Efter schteekte jag i solen i 1 timme kanske...:)

Sen Vart de att åka till Sala och hämta moppekurs böcker och dataprogram vara elr nått ;)

Efter de vart de äntligen till mitt hjärta och rida! <3
Dagens höjdpunkt! absolut!
Vi red lite i ridhuset med gänget som skulle hoppa :)
dock så hoppade inte jag nått, red bara över ett par bockar och ett räcke på typ 60cm X)<3

 

Men SEN då vart de efterlängtad Tv "van Veeteren- Münsters Fall" Har sett den förrut men de fick duga, eftersom jag  hatar fotboll,tkr de är den tråkigaste idrotten som finns. Men jag ska inte reta upp nåra läsare, å klart ja accepterar om nån tkr de är kul :)<3

Nu blir de sova. för imorgon väntas ett trimningspass med Bojjas i paddocken.! :D
Vi taggar, laddar å allt va de heter inför Meetinget i helgen :D<3 
Hjärtat mitt<3 

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0