Inte min helg...

Hem kommen efter en lång helg i Älvdalen.

..................
Porfyrselen.


Det började inte särskilt bra när vi skulle åka dit lördag morgon. Bojjen ville inte riktigt som jag ville. När jag skulle ställa in han i spolspiltan så kutade han över mig och  ut på gården, sprang väl ett varv runt rundbanan typ;) dock klev han på min tå när jag kutade efter hängandes i grimskaftet. Och jag har INTE stålhetta....
Sen bar de iväg-

Vi stannade i Rättvik och åt, gav ponnisarna lite mat och en stunds vila.
Sedan åkte vi vidare.
När vi skulle lasta ut Bojjen såg vi att han hade fått stora bölder på halsen. Vart as rädd att han fått transportsjuka och trodde han skulle dör XD<3
Veterinären fick komma och det var tydligen en allergisk chock av insekts bett. :(
Men han mådde bra som tur va<3

Dagen efter skulle jag borsta på honom, då kuta han ut över mig IGEN!! den här gången hann han inte mer än ut till gången som tur va.
Men den här gången var de min handled som hamna i kläm! :/

Hur som helst har jag Ridit L:b och L:a(lag)

I förklassen peta vi två = 8 fel. stilpoängen behöver vi inte äns ta upp här ;) haha

I Laget gick de ÄNNU värre (trodde de inte var möjlig att gå sämre)
= 12 fel!!!! aj aj aj de sved!!

Inte särskilt nöjd med den här helgen alls....

Men filmer kommer :)<3

Hare gött/aksd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0