inget att blogga om...

Eftersom de inte händer något i min värld nu så har jag ju inget att blogga om :D


Idag är de min födelsedag i alla fall :D
blev uppvaktad av mamma, pappa och sebbe imorse <3

Sen blev de skolan 2 st lektioner sen Dragkamp mella 9:orna och lärarna.
OAVGJORT! :D

Och ikväll har jag kvällsfodringen i stallet oxå ;)
men ska väl rida på bojjas å :)<3

HAR INGET ATT BLOGGA OM ALLS!!!!

min moster, mormor och morfar kommer även snart, dom ska vidare till göteborg sen :)<3

Men ni får väl hare så gött så får jag se om jag bloggar nå mer idag, händer inte särskilt mkt just nu ;)

Fast jag fick två linnen, en cardigan, ett presentkort på HM för 250 kr, och John Ricketts kursen :D<3
så nu blire Horsemanship med Bojjas! :D <3 haha

//

BTW!! JAG ÅKTE INTE NER I ÅR :D jag är torr! :D jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0