Falsterbo Horse Show..... så nära men ändå långt i från


Jag vill verkligen åka på
falsterbo Horse show
Falsterbo Horse Show!!


Varför har jag oturen att inte få åka??


Jag ställde upp i en tävling på "H&M We love horses" på facebook om att vinna 2 biljetter och även träffa Malin och Peder....
Men de vore ju för bra för att vara sant att vinna de... *SUCK*
Men nu J*vlar! Nästa år SKA jag åka!

.


Eller så ska jag tjata på mamma och pappa om att få åka en elr två dagar i alla fall!
räcker ju de liksom :)




I går blogga jag inget för att.... jag orkade inte :P
Men då hände de inget, förutom att en stackars fågel flög in i huset och salle satt å trigga den att inte komma ut, jävla elaka katt!!
Så pappa fick komma hem och ta ut den:P

Sen på kvällen åkte jag ut till bojjplutt<3 och red först ett varv på slingan med Selma å Challe.
Sen red vi i paddocken ett tag oxå :)

Idag funderar jag på att hoppa lite :) så jävla länge sen nu ju!
Sist vi hoppa de va på tävlingen i Älvdalen liksom.. 
 
Jag vill hoppa! :D
Får hoppas på att Soffan vill hjälpa mig ikväll :)
.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0