Bojjen är Kung!


Idag har jag

*Vaknat
*lagat lunch
*suttit vid datorn
*bakat sockerkaka
*Städat köket
- Vardagsrummet
- badrummet
*lagat middag
* ÅKT TILL BOJJAS!!


Red lite i paddocken med Eve å Walky :)
Bojjen gick kanon fint!<3
fan va jag älskar min ponny, han är bäst



Nu tror jag han dock inte gillar mig lika mkt för nu tar jag bort honom från gräset till en sandhagen eftersom han blir så otroligt trött av att stå på gräs..
plus att han är fet nu! ;)
men sånt är faktiskt okej när de är sommar!..........

.
Dock inte när vi ska tävla meeting till helgen;)


Nu kollar jag på "Jersey Shore" som när som helst slutar, sen blire "South park" :D


<3
Misty Hjärtat.
Fan va jag saknar dig!<3



Hare gött alla! <3
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0