Nål & Tråd, Stallet :)

                                    NÅL OCH TRÅD!
                                         

Nu är stallet fixat på morgonen :) Hästarna ute och stallet sopat ;)

Nu ska jag försöka ta fram mina sy skills.... vilka jag INTE har :S
Har inte haft sy släjd på 4 år elr nått så dett kan bli intressant. De är Bojjens flughuva jag ska försöka laga X)
önska miug lycka till för nu ska tråden i nålen..... hmmm inte lätt asså! :S
 
         

Senare idag runt 12 blir de hjäpla till på barnridning med Emma (Bente-bent) och Marre utanför Lidl elr nått :P                                                             
            
Sen rida, lite bockövningar tror ja, förbereda inför ett härligt hopp pass imorgon. :)

På kvällen ska jag även fodra hästarna nöjda :)
blir antagligen mer bloggande senare :)


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0