Låååååååång helg !

Nu har jag haft stalltjänst fredag, lördag OCH söndá.
I morse släppte jag ut hästanr vi 8 och nu är jag nyligen hemkommen från kvällsfodringen :)


Jag har även ridit Bojjas ett lungt varv på slingan med Emma och Blå :)
Han var jätte trött men de kan ju bero på att de är typ 32 grader!!!! om inte mer!!!!!!


Yeah! :D Imorrn blire kanske att åka och kolla på en ny mobil!
Nu är jag trött på min gamla.... så här ser snyggingen ut -.-
                                               VGA kamera ;D X)
Funderar fortfarande på vilken mobil de blir fast pengarna avgör ju lite ;)




Nu blire käka sen kolla på sammandragningarna från Falsterbo IGEN ;)


Å just ja. Äre bara jag som inte bryr mig ett skit om VM final i fotboll?????                   


Hare bra! :)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0