Jag vill hoppträna!!


Inte lite man ångrar sig nu i efterhand att jag inte skulle vara med på hoppträningen!

SoChic.se 
Dom ska ju till och med vara på gräsbanan!Saray.se

 

                 hmm.. aja får väl bli lite hoppning för mig  själv,
bara för att jag klanta mig rejält!! :(

                                                                                                 



Jag kom på att jag måste ju fixa
BlondieRyttaren Tipsar
vecka 28 oxå ;)
Den här veckan kan jag ge lite sneakpeak
 på att de blir Stövlar som  är lite extra
Exclusive på listan ;)


Men måste åka dit å kolla på alla
som tränar och träffa Matilda :) 
Hon ska även få tillbaka sin skjorta 
som jag fick låna i
Storbyn :) 

// :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0