Hej igen alla <3 läsare!

Hej igen alla! ♥

Nu är de så att jag har inte bloggat på evigheter! och jag är ledsen över de men de har varit så mkt nu på senaste tiden...

*härdalsyran, varit i orrmo, hem, övningskört, hästen, övningskört, hästen<3, åkt tillbaka till orrmo, och nu är jag sjuk....

Jag orkar knappt lyfta en arm! helt utmattad av att ha febern asså...
Har varit sjuk i typ 4 dagar nu...



Men när jag kommer hem är de bestämmt att vi ska åka till Dublin (Irland) !!!

INTE LITE JAG LÄNGTAR!!
(vi flyger fredagen den 13:onde ;) haha)

Men EFTER dublin då är bloggen tillbaka på nytt, ,med inlägg varje dag!!
Blir kanske nått inlägg tidigare, vilket jag tror men efter min resa till Irland då är allt "back to normal again" :))



Btw! igår fyllde Sofia 15 år! ;) grattis till henne<3<3


Och igår kom även en ny häst till stallet har jag hört !
Djacartasvart sto på 6 år
                         välkommen ;)<3<3
(soffans nya häst???) inget jag fått höra än men tror de ligger till så, sjukt roligt<3!



Men nu ska jag försöka friskna till, (vilket jag försökt gjort i de senaste 3 dagarna.....)



            Ha de bäst nu alla läsare!
                 U make my day!
                        I swear♥



Btw, här är  månadens "grymmaste" låt ;) perfekt party låt!!!



//


Kommentarer
Postat av: amanda

blev lite chockad att han stöp sig när han va bebis :(

2010-07-31 @ 00:30:23
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

hehe tack så mkt :D följa varandra på bloglovin? :)

2010-07-31 @ 11:54:18
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Cindy Åkesson

Favvolåten :D

2010-07-31 @ 18:49:23
URL: http://cindy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0