Fotograf i Storbyn med Bente-Bent;)

Idag har jag varit med Bente-Bent i Storbyn och kollat på meeting, vi lekte även fotografer.
Emma hade dock en mkt bättre kamera än jag ;) haha
Vi är även LITE solbrända, bara lite halvt.. *Ironi*
Har ni tur kanske de kommer upp en bild på våran vackra kant från linnena ;) As snyggt!


Här är lite bilder från dagen, lägger upp de jag tyckte va bäst:)  (jag är inte kung på att knäppa kort XD.)


Bente-Bent<3


Alicia och Estrelle


Bente-Bent men kameran i högsta hugg!


Dagens absolut snyggaste ponny!


Snyggast!


Ponnyn ville inte riktigt som ryttaren....

.
tror den hette Nikodemus elr nått liknande :)


främmande ponny;) .....


väldigt tjusig ponny!


Jonna och "Lovis" :)



Katja-Kaj och Bente-Bent :)<3


fotografernas plats hela dagen :P


Tango. Blev nog en lite för tidig avsprångspunkt :P men dom klara de!! :D


här har båda förstått rätt :)


söt ponny :) mkt duktig häst å ryttare!


så frän häst asså! :D


sjukt fin ponny!:)


fining ponnies alla :)


Sista bilden från dagen, dock valt ut ett färre antal då jag knäppte över 200  kort :P haha


Nu är även allt fixat för Bojjas, imorgon(Lördag:) ska i starta L:c och en L:b
                                          Söndag: L:b
Mitt mål:
med Lördag: Nolla i alla fall en klass, (Inga stora krav)
                      Söndag: Nolla!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har ägt Nikodemus under en kort tid! :)

2012-02-17 @ 22:44:17
URL: http://ungdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0