Bojjen är bäst!<3

Nu har jag inte bloggat på nån dag, varför jo för att de inte finns nått att blogga om.
               
I måndags så vilade älskis för han hade tydligen gått hela veckan hårt utan vila<3
Han går kanon nu vekligen!!                                                          
                    
Så idag så red jag i Ridhuset med Felicia och Blå. Vi hoppade nått skutt också vilket han tyckte va jätte kul :)
               
Tidigare på dagen va jag och Marre och övnigskörde i Sala. Jag höll på att bli av med körkortet innan jag äns fått de... haha
Jag glömde stanna vid en STOPP skylt X)
Men för övrigt gick de rätt bra faktiskt :)


Men nu är jag riktigt sugen på att Tävla igen!
Måste verkligen leta tävlingar nu...<3



Nu blire tv elr nått imorrn känner jag för att hoppa!! HÖÖÖÖGT vilket vi inte gjort på hur länge som helst.<3

Men hjärtat är bäst som går så fint som han gör<33333


Hare bra :) //

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0