Bojjas Pluttas! <3

Har inte bloggat på typ 3 dagar, men de är för att de inte finns nått att blogga om ;)


Bojjen har fått tagit de lite lungt de här dagarna då han har fått rejäla bett på halsen av insekter....
Han är liksom allergisk mot den skiten.... sommaren är jobbig med honom ibland :P
Måste göra rent och fixa varje dag, annars kommer han snart få en allergisk chock igen.... vilket INTE är bra<3


för att INTE tala om hästar, så har jag och marre å soffan gått klart moppe utbildningen och även kört manöver övningar, de har dock inte soffan gjort än. De var AS kul :D
Nästa vecka börjar stads körningen :S mindre roligt tror ja!


Har även fått ett cp-ryck om att jag vill ha en hund ;O
Haha trodde jag aldrig... Men nu vill jag ha antingen: (Ingen inbördes ordning)

  ♦Tibetansk Spaniel♦

♦Shetland Sheepdog♦

 ♦Breton♦ 

•♦Nova scotia duck tolling reteriver♦(Tollare)

 
Dvärgspets♦ (Pomeranian)

 
Japaneese Chin♦ 

 •  ♦Chow Chow♦ 

•  Mops  

•   ♦Papillon♦


                       ◊Så sjukt fina!◊ :)♥




Nu ska jag typ kolla på film,
               ska lata mig hela dagen IGEN ;)
sen ikväll blire ett lite lätt ridpass :)<3

//


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0