Bilder från Igår!<3

Jag bloggade inget igår men de var bara för att jag var i fruktansvärda smärtor efter incidenten i stallet ;)

Hag Bilder<3








Snyggast med Lila Benlindor!<3


vackrast!


Alla tyckte han blev Gay med de tyckte inte jag! :D




Sötaste ponnyn I Universum!




och nu till den roliga delen....

Bojjen knuffade ner mig i en stor buske med brännässlor!
Jag satt på huk och skulle ta kort på Rasmus och Maximus då kommer Bojjen fram och puttar ner mig i brännässlornas paradis!!!!
AJ!!!!


Strike A Pose ft. Marre & Sahara!<3


RUMPAA :)


Hjärtat mitt<3



Jag älskar denna ponnyn<3




Marre Strikes another pose! :D



Absolut vackrast! Jag lovar!


Bojjen och ett freak i bakgrunden ;)


<3<3Marre&Sahara<3<3



HUR LYCKAS MAN?!!! :O



<3


Hjärta hjärta hjärta!!!!


Marre Strikes A Third Pose! :D<3


ööh? fråga inte X)


SnyggastSnyggastSnyggast!!!!!!


en äkta dragkamp!
(lägg märke till att han är helt oberörd)
hmmm.....


"Max" och "Rasse" :)


Ni måste Erkänna att Rasmus är söt! :)



Vackringen!


Soffan måste ju också va med! :D


Gåre bra?? :O


Soffas BEN! och foppa tofflor! :D


Kika soffans Blogg oxå!

Sofia Sjögren




Kolla va "tjock" svansen blitt! :D<3


Hjärtat får avsluta detta inlägg :)<3



Idag har jag även varit ute på en morgon spring/gå-runda med Sofia.
Vi började klockan 9 och kom hem halv 11 ungefär:)
NU ÄR JAG TRÖTT!
Men gött vare att röra lite på sig, vilket INTE händer ofta ;)

Nu blire Lunch sen senare idag visa Sofia E. va hon ska göra medans jag är borta :/ känns lite tröligt att åka ifrån Bojjen nu.. Men men....
Yran väntar ju! :)
Sen blire hoppning med resten va privatisarna mot kvällen :)
ÄNTLIGEN! :D

//


Kommentarer
Postat av: nicole

gud va söt den är =)

2010-07-23 @ 20:25:14
URL: http://nevinns.blogg.se/
Postat av: lina

Nejmen vad härligt med brännäslor!

Haha, stackars dej! :(

Sjukt söt ponny också :*

2010-07-24 @ 11:01:31
URL: http://linaeeriksson.devote.se
Postat av: amanda

ajdå dt lät inte gott .. stackars dig =/

hoppas dt e bättre nu iaf

2010-07-24 @ 13:43:07
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

fina bilder!

2010-07-27 @ 17:17:50
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Sandra

Katter och hästar är magiska att bara titta på!

<3

2010-07-31 @ 16:24:44
URL: http://thankful.blogg.se/
Postat av: Denise

ajj det måste gjort riktigt ont! :S



lila lindor är faktiskt okej på en kille, men rosa är inte okej haha :)

2010-08-05 @ 17:11:41
URL: http://denisemarklund.blogg.se/
Postat av: Wiik

Snygga bilder intressant blogg ochså

2012-05-04 @ 23:31:22
Postat av: sanna

Hej.
jag måste bara fråga, vart har du fått tag på de utläckre lila benlindorna?

mvh sanna

Svar: Hej Sanna! :)jadu, bra fråga haha, tror jag vann dom på någon tävling för år och dar sedan. Men skulle tippa på Glada Hästen i spiltan eller något liknande :)
Mvh mikaela
Ekipaget som ger allt!

2012-07-31 @ 16:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0