update + Häst presentation :)

HejHej! :)


Nu är jag i stugan igen, och tyvärr kan jag inte lägga över bilderna på min julklappar än :P
Har ingen sladd.. hehe
men SEN kommer dom, de ska jag lova :)



Nu sitter jag här i stugan som sagt och kollar på "den galna profferssorn" elr vad de heter ;)



Och vad ska jag säga om gårdagens kalas.. haha
 tror jag håller det för mig själv;)!
men god mat var de och roliga lekar som fördelsebarnet fick utföra :)





lite bilder


Nimbus♥
f.2005
e. Silvano
u. Carpe Diem (44)
 Hjälpte till och red till honom under sommaren 2009, min pluttis som jag saknar grymt :(
Han var min hela den sommaren...<3




Chess ♥
Min första foderhäst...
vet inte riktigt vad jag ska skriva.. :/
fick henne som ett tillridnings projekt men de visade sig att hon hade pålagringar i alla ben och hade problem med rygg och hade ont i princip överallt.. så idag finns hjärtat inte längre med oss :( och det gör ont<3





Michou II♥
f. 1993
Mitt hjärta! Min älskade michan!!
saknar denna ponny varje dag..
Hon var min första (som alla kallar de) "sköthäst".
Det var inte min ponny men eftersom jag var så liten när hon fanns och dessutom var hon den första så betyder hon extra mycket för mig..<3
Hon finns inte heller hos mig idag..
kommer aldrig glömma tisdagen på höstlovet, 30 oktober 2007, som du togs ifrån mig!
Jag älskar dig michou, du betydde jätte mkt för mig!♥



Tyson♥
f. 2002
Tosse, som han kallas, eller "den galna" ;) haha
Gud så tokig denna ponny var! Jag tror jag aldrig varit med om maken! :) Han är och kommer alltid vara den stor personligheten!<3
Han såldes dock ganska så snart efter att han då blev min andra "sköthäst" till en tjej som skulle ta sig an utmaningen :)
Saknar honom, hade jag kunnat spola tillbaka tiden hade jag lätt köpt honom<3


______så nu har ni fått en liten presentation om mina hästar genom åren också :) (har dock några hästar kvar;) )




nån jag mer saknar:

 min MATILDA! <3<3 :(
Men snaaaart är jag hemma och då ska vi rida, bowla, gå på bio och ALLT sånt! :D<3



______________________________________________________
Här under ser ni ett klipp som jag tycker är VÄLDIGT värt att kolla på! :D
Fyfan va bra de är! ;)
Min bror med "möggligt hår" haha :)
 KLOCKREN!!!



________________________________________________

Mer update imorrn dear readers :)


//


Kommentarer
Postat av: Matilda B

Jaa det ska vi!! Saknar dig i massor tjejen!! <3<3<3

2010-12-26 @ 23:45:36
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/
Postat av: Matilda B

ååh tack ! Love u! <3

2010-12-27 @ 09:26:17
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/
Postat av: Li

Men när fick du din första egna häst & vad hette/heter h*n? :)

2010-12-29 @ 01:14:04
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0