Som en Stjärna på Himlen, nått man Ser men aldrig når..<3

HejHej!

 
Tredje gången gilt nu, har försökt att göra inlägg men dom bara försvinner hela tiden... *suck* men nu TREDJE GÅNGEN GILT!!


Nu har jag nyss kommit hem från dressyr träningen för Rose-Marie Green.
De gick kasst....
Kan dock inte säga va de var jag va missnöjd med utan idag kändes de bara så sjukt dåligt :((

                              MEN VI TAR NYA TAG! :D♥

d



Fick ett tips om att jag kan skriva om lite utrustning på bloggen och de tänkte jag faktiskt göra :)

DAGENS VILL HA, är ett Schabrak från "The John Whitaker Collection".

Tror inte att man får tävla med detta schbarak dock eftersom de är ett annat lands flagga.
Men det här Schabraket passar VERKLIGEN bra ihop med mig eftersom jag verkligen Älskar Storbritannien♥

 


Klicka på någon av bilderna för att ta dig till Joh  Whitaker's Officiella hemsida, med ALLA hans prylar.

                                     


Idag var jag även på Julmarknad i Verket med mamma & pappa.
Och där träffade jag MATILDA♥ :D hihi
Älskar dig min vän, verkligen!<3<3<3<3




Nu tittar jag på Beck med mamma, höjdpunkten på veckan! :)


Så ni får ha de så bra så länge så uppdaterar jag imorgon om hur min tränings vecka ser ut, eftersom jag fick en härlig kommentar om att jag skulle berätta om tränings upplägget som jag har :)




Hejsvejs //


  

PS. Och jag fattar inte varför de inte går att ändra textsnitt till  "ej fet stil" ....
blogg.se funkar verkligen för mig idag!!!.... inte..

Kommentarer
Postat av: Matilda B

De där schabraket ska jag köpa!! :D aasgryymt! ÄLSKA STORBRITANIEN!!!!<3<3<3

2010-12-14 @ 22:04:13
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/
Postat av: Matilda B

Älskar dig med! <3<3<3<3<3

2010-12-14 @ 22:07:37
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0