Nyårs afton!

HejHej!




Nu sitter jag här hemma och tänkte göra ett EV. sista inlägg innan de nya året börjar!

Jag vill börja med att tacka er som följt mig och Bojjen via bloggen det här året! Tack!<3
Hoppas ni väljer att fortsätta å göra de. :)


Mitt nyårslöfte blir att

* Tävla mer
                         * Uppdatera bättre på bloggen! ;)


Har ni några nyårslöften?
Hur ska ni fira nyår? :)



I morse var jag, Soffan & pappa å släppte ut lite hästar, härligt att vara tillbaka i rutin igen!
Jag måste verkligen erkänna att jag mår sjukt mycket bättre av att röra på mig.
Jag blir gladare, piggare och helt enkelt mår prima av de! :D
Av att bara vara i stället istället för att sitta hemma å uggla! hihi :)


Efter vi släppt ut dom och jag träffat min älskade Bojji igen så åkte jag och Soffan till Plushuset och shoppade lite! :)
Jag hittade en Ögonbrynpenna, ett par kul örhängen (som ska invigas ikväll) ;) och ett coverstick.
De var de jag har råd med ;) plus en liten fika på coop. haha :)
men trevligt var de i alla fall<3



Snart (typ runt 3) blir det ut till stallet igen och rida som jag inte gjort på år å dar känns de som! ;)
Soffan är guld och kunde hjälpa mig att fixa ett hinder elr två så vi kan få hoppa lite.
Har saknat hoppningen såååååå!!


Nej nu blir det å kolla på film tror jag :)



& om vi inte hörs senare idag så önskar jag mina bästa bästa bästa läsare.....






_____________________________________________________________________________________________





Kommentarer
Postat av: elina

fin blogg, följa varandra via bloglovin?:)

kram

2011-01-01 @ 15:50:46
URL: http://elinnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0