inlägg från 3 dagar ;)

♥HejHej!

Jag har inte bloggat sen i måndags, så här kommer ett inlägg från både Tisdag, Onsdag, torsdag, & fredag ;))  Plus dagens inlägg. hahah :)


Jaja..
Tisdagen då:  Efter skolan hade jag min sista teori lektion för året. Känns rätt bra att ha klarat sig igenom en hel termin :P haha. Dom fick fika och köra lite frågesport. :)

onsdagen så tolkade jag och Soffan :D Bojjen vart super duper taggad och på gränsen till orolig.. Han skrapade med hovarna och kunde inte stå still. Sen skulle vi testa en sista galopp (jag red, soffan tolkade bakom) då körde vi nästan lite rodeo. ;) haha han körde kanske 4 st "sparka-bakut-språng" och där sitter man med grymt tjocka täckisar och vantar som man knappt kan hålla tyglarna med :P Jag var sjukt nära på å flyga in i närmaste snödriva kan ja lova! haha så de gick inte å galoppera något mer med honom :P

Och sen på torsdagen så hopptränade vi som vanligt, men de var sista gången för terminen :(
Vi körde en liten hopptävling!
Vi hade ganska bra tid jag och bojjen men som vanligt så peta vi ett oxå ;)
(plus en nära avramling i grunden)  haha :)
Men är nöjd med tanke på hur pigg å busig han var. :)

sen på fredagen så hade vi volleyboll's tunering bland klasserna :)
9D är så jävla sääääär! hahaha
Vi ledde typ alla matcher med 15 poäng och ändå loooosa vi STORT!
vi förlorade alla matcher utom final spelet mellan 3-4 platsen :P DÅ vann vi! haha

fredan´ i stallet då...
Ja va ska man säga om den. hahah
Vi hade planerat att rida ut jag & soffan (hon skulle rida novia) sen kommer de inte en från grannstallet och frågar om vi ska rida ut. Soffan svarar att vi ska och hon sa att vi inte borde göra de..
För hon hade nyss mött en BJÖRN vid hagarna :S En BJÖRN LIKSOM!! NU??? hmm

Björnbesök... ;)


såååå idag då. Ja jag vaknade 14.15 så jag har ju inte varit vaken så länge:P
JAG HATAR ATT SOVA BORT DAGEN! imorrn ska jag fan gå upp klockan 8! ja lovar!!

men men...

Nu ska jag åka till stallet och rida Bojjisen lite :) pyssla lite extra oxå, för att återgälda att jag sov bort hela dagen :)♥



Så ni får ha de så bra så länge! :)
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0