God jul Alla guldvärda läsare!

Hej Hej!

Jag kan börja med att berätta att jag har försökt bloggat tidigare ;)
Jag är i alla fall i stugan i Härjedalen nu. Här bor Mormor, morfar och mammas morbror Rune :)
Vi kom igår och jag försökte blogga från pappas mobil (han har en xperia x10) och de gick inte så super bra kan jag säga. haha. Jag är verkligen inte tekniskt av mig ;)
men men...


Soffan har hand om Bojjen nu när jag är borta. Jag kommer hem den 30 på kvällen, så hon har han i 8 dagar ;)
Va skulle jag göra utan henne?!!<3<3

Ja när vi åkte igår i alla fall, de var tydligen "värsta bil-dagen i Sverige" haha, de märktes! ;)



Oh just ja!!

Jag red på Bojjen dagen innan jag skulle åka dvs. onsdag ;)
Vi tog oss an ett dressyr pass i ridhuset och ja vad ska man säga om de passet då...? haha
Han har fått fnatt min galna ponny! Han skulle kasta av mig, han skulle skena,han skulle göra allt jag inte ville;)<3
Haha, helt tokig var han! :) 
vet inte vad som flugit i honom helt ärligt!!


menmen... :)
Nu ska jag ner och torka håret och hjälpa till lite.. så nu får jag önska min bästa läsare en



god jul!!! :)



Hoppas ni får de ni ville av tomten ;)


Kanske blir ett till inlägg ikväll om vad som händer här i stugan och sen ska jag försöka få en rapport av Soffan oxå hur Bojjen beter sig ;)




åh just ja en sak till!
det är -33 grader här uppe ;)





//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0