de "stora" inlägget ;))

Hej igen!♥


Nu har jag kollat klart på Ung&Bortskämd, ett ganska dåligt program men endå roligt om ni fattar ;)
Sen har jag även kollat på Medium, Måndagens Höjdpunkt. :)

Måste nästan göra detta inlägg lite snabbt eftersom jag försov mig i morse och missade en timmes lektion för ja satt uppe för länge på kvällen :P

Aja....




Tänkte bjuda på en överblick på hur min ridning ser ut den här veckan :)


Måndag: Vila (idag asså)
Tisdag: Då har soffan honom och de blir antagligen ett hårt dressyr pass :) (jag har teori lektion, avslut med mina härliga elever :) )
Onsdag: Uteritt med Eve, slingan på 3,3 km
Torsdag: hoppträning för Fia (min tränare)
fredag: dressyr pass, lite lättare
lördag: Pulsa snö = styrke- träning
Söndag: avslutar veckan med en hoppträning till :)

Så ser en vecka för Bojjen & mig ut på ett ungefär.
Men nu ska han ju också trappas ner på träningen för att han ev. ska ställas av över jul. men vi får se de :)




Nu ska jag skynda mig i säng och sova lite innan man ska upp för Tisdagen..... haha :)


Ha de bäst!!♥


// 

Kommentarer
Postat av: N

sv: tack, det är super :D

är det din fina häst på headern? :)

2010-12-14 @ 20:22:54
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Li

Okej, hur ofta tränar du markarbete typ? :)

2010-12-14 @ 22:48:51
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: N

sv: vilken snygging, va är han för ras och så? :)

2010-12-16 @ 07:45:57
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0