dåligt med skrift när inget händer ;) (tips från JW sajt)

Hej bloggen!


Nu är det ju så här.. Det blir ju lite tråkig update på min så kallad "häst-blogg" när jag inte är i närheten av någon häst ;) haha
Men då tänker jag passa på att tipsa lite och lägga in lite roliga klipp osv. :)
Vad sägs om det?




här har vi ett roligt klipp ... ;)

Cat Vs. Printer
så braaaa! :D

 

& påtal om roliga klipp! Hoppas ni kollade på klippet jag la upp igår! ;)
För er egen skull i alla fall! haha :)


_________________________________________________________



Typ Världens bästa Shopping Sajt om man älskar John Whitaker, så klart! :D
(klicka på bilden för att komma till huvudsidan)




tips från sajten:

Ramses De Niro Long Boot

(From £482.77) obs! PUND!


      
(Klicka på någon av bilderna för att komma till sajten!)

Grymt snygga!!! Helt klart "Dagens Vill ha!"





Men nu ska jag kolla på tv :)
Ha de bra! (och kolla klippet "staffansvisan" i förra inlägget ;)

//








Kommentarer
Postat av: Matilda B

Fiiifan va snygga!! :D

2010-12-28 @ 09:25:28
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/
Postat av: Matilda B

Den har vart lång, men den ska bli ännu längre! :D

2010-12-28 @ 17:16:39
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0