Bojjis är bäst!<3

Hejhej Bloggen ;)


Ville bara säga att: Fan va jag älskar min ponny! :D haha
Inget nytt dock ;)

Men idag red jag honom för första gången på SKIT länge verkligen..!
Han har ju varit halt sen har jag varit borta och haft fullt upp. Men idag blev det en uteritt med Marre & Sahara :)
Vi galoppa i snön, så underbart

Bojjis var ganska busig dock;) men de är förståeligt efter all vila och sedan slö ridning. :)


Men nu är vi back on track again :)



Tror jag ska kolla lite på tävlings säsongen nu och skriva i kalendern. Blir ju inte så trevlig fredag kväll som man kanske velat men men, man måste ju trots allt vila också ;)

Imorrn blire stalltjänstridskolesidan, måste jobba av skulden som jag drog på mig under Globen. haha


Var ni på globen?? I så fall tyckte ni de var bra? :)


Men vi hörs snart :)

//



Kommentarer
Postat av: Matilda B

Vill man ens veta hur mycket du shoppade unge?? ;) <3<3<3<3

2010-12-05 @ 13:06:54
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0