90:onde Inlägget!

Hello My dear Blog-readers!!♥


Jag fattar inte varför de aldrig händer någonting på denna blogg......
Fast just nu har jag en förklaring faktiskt ;)  På nått knepigt vis lyckades pappa ha sönder vår kungliga kamera när han var i Vietnam..
Så jag kan inte knäppa några nya kort :/ ...


Hur som helst:

Nu sitter jag här, ensam i mörkret ;) .. Sjuk oxå.. Kan hända att jag har feber men de kollar vi inte upp för jag MÅSTE på hoppträningen imorgon!
Träffa ♥matildis♥ plus att Bojjen inte har hoppat på 3 veckor så det kan bli lite intressant! haha :)



Jag sitter ivrigt och väntar på att "Maria Wern" ska börja!! =D


Sofia Sjögren, BlondieRyttaren(Mikaela) & Maria Hansen♥




Jag tycker att jag får lite kommentarer faktiskt, elr ja Inga alls ;)
Men jag ser att ni är inne å kollar och de är ja evigt tacksam för! :))
Men kommentera gärna över VAD ni vill läsa här på bloggen. :)



Nu ska jag i alla fall käka, Vi hörs! :)
Jag uppdaterar imorron efter träningen,

//


Kommentarer
Postat av: Li

Typ om träningarna, hur du "lägger upp" din ridvecka osv :)

2010-12-08 @ 23:26:55
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: Matilda B

aaw! <3

Tycker du kan blogga om utrustning och sånt! ;D <3

2010-12-10 @ 19:28:10
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0